Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Általános kérdések

Keressen válaszokat a gyakori kérdésekre. Ha nem találta meg, amit keres, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Csapatunk készséggel válaszol minden kérdésére.

Hány nap alatt kapom meg a rendelésemet?

A szállítás időtartama a célországtól függően 1-3 munkanap között van. További információk a pénztár oldalon tekinthetők meg.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Válassza ki a kívánt fizetési módot a bankkártya-lehetőségek, az Apple Pay vagy a Google Pay közül, vagy használja a PayPal szolgáltatást a gyors és biztonságos tranzakcióhoz. A megrendelés véglegesítése előtt feltétlenül ellenőrizze a kiválasztott fizetési módot.

Hogyan lehetek biztos abban, hogy a vásárlás Önnél biztonságos?

Már mintegy 100 ezer vásárlót szolgáltunk ki, és arra törekszünk, hogy mindenki elégedett legyen. Nézze meg a közösségi médiát és az értékeléseket további visszajelzésekért. Szerezzen bizalmat a vásárláshoz, olvasva a többi vásárló pozitív tapasztalatairól.

Szükségem van fiókra, hogy rendeljek az Ön online boltjából?

A rendelés fiók létrehozása nélkül is leadható, de a rendelés állapotának nyomon követéséhez, a szállítás nyomon követéséhez és a vásárlási előzményekhez való hozzáférés korlátozott.

Miért nem kapok megerősítő e-mailt Öntől?

Ha nem érkezett visszaigazoló e-mail, ellenőrizze a SPAM mappát, hogy az e-mailek nincsenek-e ott. Ellenőrizze, hogy az vásárlófiók érvényes e-mail címmel rendelkezik-e. Ha helyes és nincs a SPAM-ben, lépjen kapcsolatba velünk segítségért.

További információra van szüksége?

Kérdése van, vagy segítségre van szüksége valami konkrét dolog megtalálásához? Ne habozzon, keressen fel minket!

Vegye fel velünk a kapcsolatot